Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 16 oktober 2009
Kvällens första...
STAGEDIVE. Och troligtvis sista. Vakterna blev inte glada. Förbjudet 2009. Hade det varit på en Anthrax-konsert 1988 hade det varit konstigt om ingen hade hoppat. Konstant.
1 kommentar:
Anonym
17 oktober 2009 kl. 16:08
Nä, sedan fick man stå utanför i t-shirt och frysa resten av kvällen... ;)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Nä, sedan fick man stå utanför i t-shirt och frysa resten av kvällen... ;)
SvaraRadera