Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 30 oktober 2009
Back in black
Hepp. En liten bloggpaus har väl aldrig skadat någon. Om en dryg vecka kommer nya Close-Up Magazine och omslaget skvallrar ju om något STORT. Hemma hos-reportage hos Nicke Andersson. Mumma.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar