Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
lördag 18 juli 2009
Premiär på stora scenen
Adept har just avslutat sitt set på stora scenen. Sångaren pajade sitt knä men det fick funka iallafall. Hardcorepubliken fick sitt tidigt på dagen. Uppskattar publiken på Adepts spelning till några tusen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar