Såg dom några dar senare, på den första av de fem spelningarna i Köpenhamn. De var grymt taggade då också, dessutom var Forum som de spelade på en helt underbar arena. Alla i publiken kom sjukt nära bandet eftersom det är så litet! Det var en spelning som jag kommer leva på länge...
Oj oj, det var härligt att få se igen! / Frida
SvaraRaderaSåg dom några dar senare, på den första av de fem spelningarna i Köpenhamn. De var grymt taggade då också, dessutom var Forum som de spelade på en helt underbar arena. Alla i publiken kom sjukt nära bandet eftersom det är så litet! Det var en spelning som jag kommer leva på länge...
SvaraRaderaryyyys!
SvaraRadera