lördag 25 juli 2009

Metallica

Om ni någonsin tvivlar på huruvida Metallica fortfarande kan leverera METAL så kolla på det här klippet från Sonisphere 2009 i Hultsfred. Inget gnäll!

3 kommentarer:

  1. Oj oj, det var härligt att få se igen! / Frida

    SvaraRadera
  2. Såg dom några dar senare, på den första av de fem spelningarna i Köpenhamn. De var grymt taggade då också, dessutom var Forum som de spelade på en helt underbar arena. Alla i publiken kom sjukt nära bandet eftersom det är så litet! Det var en spelning som jag kommer leva på länge...

    SvaraRadera