Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
lördag 18 juli 2009
Mastodon + regn = sant
Mastodon har just avslutat en kanonspelning i hällregn. Just nu hör man knappt vad den andre säger här i presstältet. Det ÖSER verkligen ner. Bilden här ovan är tagen just innan det verkliga ovädret drog in. Suck.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar