Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
onsdag 1 juli 2009
Hårdrock på semestern
Följande SMS dök upp från hårdrocksborgen i Skåre kl 02:16 i natt. Hårdrocksfanan vajar tryggt i sommarhettan.
"Dra i dig två vinare å nåra starköl å påstå att
UDO´s
"Meanmachine" inte är bra :) vilken tyskofili, underbart! ...just nu iaf"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar