onsdag 13 maj 2009

Doomgrill

Fenriz och Nattefrost hamrar doomskrammel i sitt nya projekt Engangsgrill. Lyssna och lär hur ylande toner från vår granne i väst låter. Engangsgrill på MySpace

1 kommentar:

  1. Låter ju inte alls dumt det!
    Och så släpps den på vinyl. Yes!

    SvaraRadera