Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
onsdag 13 maj 2009
Doomgrill
Fenriz och Nattefrost hamrar doomskrammel i sitt nya projekt Engangsgrill. Lyssna och lär hur ylande toner från vår granne i väst låter.
Engangsgrill på MySpace
1 kommentar:
Danne
14 maj 2009 kl. 11:47
Låter ju inte alls dumt det!
Och så släpps den på vinyl. Yes!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Låter ju inte alls dumt det!
SvaraRaderaOch så släpps den på vinyl. Yes!