Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 6 mars 2009
Vilket dåååååån!!
NU är det bra drag i lokalen kan jag lova. Liknar lite stämningen innan Turbonegros klassiska spelning för fyra år sedan. Kan bli en riktigt bra kväll det här, bara folk håller sig på rätt sida galenskapen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar