Kvällens statistik ser strålande ut men ni är ganska kassa på att kommentera. Första kommentaren där e-post OCH bästa låten med ett Danskt band finns med får några metalplattor i brevlådan nästa vecka. Bra deal va?
Ah, ja den chansen får man ju inte missa. Då säger jag en Volbeat låt då: Another day, another way. Hade gärna varit där ikväll så kul att du livebloggar. fridajonsen@yahoo.com
Ah, ja den chansen får man ju inte missa. Då säger jag en Volbeat låt då: Another day, another way. Hade gärna varit där ikväll så kul att du livebloggar. fridajonsen@yahoo.com
SvaraRadera