Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 27 mars 2009
Festivalkänsla
Det är inte lite festivalsug som börjar göra sig tillkänna. Att stå och vänta på The Hives osar Hultsfred och öl i plastmugg som fan. På vägen hit var det snömodd och blåst - inte så mycket festival över det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar