Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 27 mars 2009
Bruket off stage
Bruket har just klivit av scen och nu dånar We don´t celebrate sundays - den underbara pärlan med Hardcore Superstar - i högtalarna. PEPP!!
1 kommentar:
Anonym
27 mars 2009 kl. 21:46
Fast lite tekniska problem altså? Borde du kollat upp innan.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Fast lite tekniska problem altså? Borde du kollat upp innan.
SvaraRadera