fredag 12 december 2008

Spelschema

Först ut är finska Airborne, sedan följer svenska Wichcraft och sedan sist Motörhead. Lemmy och Co kliver på scenen 2130 enligt farbrorn i biljettluckan.

2 kommentarer:

  1. är dom verkligen finnar? ryktet säger att dom är från australien

    SvaraRadera
  2. hört något om när airbourne går på? kan man tänka sig runt 20 snåret?

    SvaraRadera