Favoritlåt med Motörhead: Bomber (coolt svar). Första Motörheadspelning: Arvika 1999 HAr du någon platta med Lemmy & Co? Ace of spades, Motörhead och Bomber
...som om en troende kristen skulle ha lilla katekesen, ett dopljus och ett kort på ärkebiskopen men inte ha hela bibeln... mer än 4/5 av dogmatiken fattas!
...som om en troende kristen skulle ha lilla katekesen, ett dopljus och ett kort på ärkebiskopen men inte ha hela bibeln... mer än 4/5 av dogmatiken fattas!
SvaraRadera