Funderar på att beställa plattor med en kärlek från tidigt 80-tal, bandet Grand Prix med Robin McAuley på sång. Minns en låt som hette "Samurai" som jag tyckte var ascool då. Min fråga är: är det för töntigt, är de för töntiga? Jag är rädd för det...
Funderar på att beställa plattor med en kärlek från tidigt 80-tal, bandet Grand Prix med Robin McAuley på sång. Minns en låt som hette "Samurai" som jag tyckte var ascool då. Min fråga är: är det för töntigt, är de för töntiga? Jag är rädd för det...
SvaraRaderaHeavy Load´s "Live"-vhs saknas i min samling. Vart fan får man tag på denna guldklimp`?
SvaraRadera