tisdag 11 november 2008

Darkthrone

Ibland kan jag inte göra annat än längta tillbaka till då det fanns stora, rejäla och snygga vinylplattor. Tänk er nya Darkthrone i full storlek.

1 kommentar:

  1. http://www.tigernet.no/epages/tiger.sf/en_GB/?ViewObjectID=645057

    darkthrone släpper alltid sina plattor på vinyl

    SvaraRadera