Jonathan Strandlund
Ett av de bättre albumen, någonsin.
Helt klart! Titelspåret är majestätiskt!!! I klass med låtar som "Inner self" med Sepultura och "Black seeds of vengence" med Nile...
Ett av de bättre albumen, någonsin.
SvaraRaderaHelt klart! Titelspåret är majestätiskt!!! I klass med låtar som "Inner self" med Sepultura och "Black seeds of vengence" med Nile...
SvaraRadera