fredag 21 november 2008

Chinese Democracy

Ingen recension i vare sig Expressen, Aftonbladet, DN, VF eller Metro? Vafalls? Svenskan skriver iallafall följande. Min recension i NWT kan ni läsa här. Tyck gärna till i kommentarfältet - jag lottar ut en sprillans ny platta (vet inte vilken men någon slags metal/hårdrock blir det) bland er som skriver något och lämnar epost.

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Visst recenserar jag skivan i dagens Metro. Kan vara så att den helgbilaga som den hamnat i bara distribueras i Sthlm. Men jag lägger upp recensionen på Rogerts Blogg inom kort!

    SvaraRadera
  2. VF har ju med en recension. Hur är det med synen herr Strandlund?

    SvaraRadera
  3. http://www.expressen.se/noje/recensioner/konsert/1.1343417/nunstedt-guns-n-roses-riff-ar-bra-men-inget-mer

    ...å Expressen också. :)

    SvaraRadera
  4. Fel av mig, det var inte skivrecensionen... tar tillbaka allt. :)

    SvaraRadera
  5. Patrik "Jag vill ha en Appetite for Destruction 2" Wirén ger 2/5 i dagens Metro.

    SvaraRadera
  6. Suttit och lyssnat på den 2 varv snart....och njae inte helt övertygad än. Men vissa låter verkar ha viss potential...

    SvaraRadera