Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
måndag 10 november 2008
Black Metal x 3
På fredag recenserar jag ny, svart metal från Norge.
Darkthrone
- Dark thrones and black flags (Peaceville)
Satyricon
- The age of Nero (Roadrunner)
Taake
- Taake (Karisma)
1 kommentar:
Anonym
16 november 2008 kl. 00:54
The Age of Nero är en elak jävel. Och Black crow on a tombstone är årets låt!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
The Age of Nero är en elak jävel. Och Black crow on a tombstone är årets låt!
SvaraRadera