Sådär ja. Då har jag recenserat The Hellacopters för sista gången. Visst, jag kommer att göra lite från spelningarna i Stockholm på Musiklandet.se men det var sista gången i NWT. Texten är skriven och skickad till redaktionen så håll ögonen på nwt.se under söndagen eller i måndagstidningen. Tröjan här bredvid köpte jag på plats.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar