Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 8 augusti 2008
Motörizer
Har tjuvlyssnat lite på
Motörheads
kommande platta Motörizer ikväll. Det svänger rätt bra faktiskt. Saknar dock en sådan där knäckande raket i stil med Burner eller Terminal show. Men som sagt, har bara lyssnat en gång, låtarna kanske växer.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar