Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
söndag 6 juli 2008
Stalker
Naturligtvis är det en fårskalle som reggat adressen
varmlandshardrocksblog
- alltså med bara ett "g". På den finns det ungefär lika mycket roligt att läsa som det finns bra låtar med
Stryper
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar