Jonathan Strandlund
Ååå va kul med en hårdrocksblogg Jonathan!!! Den skulle ha legat på Karlstadssajten när det begav sig... Du missade värsta, bästa midsommarfesten btw. Jag sjöng Hanoi Rocks, haha.Kram Ylwa
Aldrig mer Dimmu Borgi. Inte efter det där fjuttiga pyrot.
Ååå va kul med en hårdrocksblogg Jonathan!!! Den skulle ha legat på Karlstadssajten när det begav sig... Du missade värsta, bästa midsommarfesten btw. Jag sjöng Hanoi Rocks, haha.
SvaraRaderaKram Ylwa
Aldrig mer Dimmu Borgi. Inte efter det där fjuttiga pyrot.
SvaraRadera