Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
lördag 28 juni 2008
In Flames
Tydligen smäller det ordentligt ikväll. Den här lappen sattes upp i presstältet nyss. Är man störst så ska det naturligtvis både synas och höras. Och
In Flames
har faktiskt utlovat något speciellt ikväll. Proppar i öronen med andra ord.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar