Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
tisdag 24 juni 2008
Mötley Crüe MF
Just nu dånar Vince, Mick, Tommy och Nikki i mina trumhinnor. Albumet heter Saints of Los Angeles och är faktiskt överraskande bra. Inte
Dr Feelgood
II men ganska rappt och hårt. Tommy lirar naturligtvis trummor som en gud - igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar