Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
onsdag 18 juni 2008
Live the storm
Där har ni namnet på den platta som snurrat flitigast i I-Poden i år.
Disfear
är underbart konventionella och jag tröttnar aldrig. Har du inte hört Live the storm lever du ett fattigt liv.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar