Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
lördag 28 juni 2008
Lillasyster
Smart drag att låta ett lokalt band inleda dagen. För snacka om att Göteborg hängde på när
Lillasyster
hoppade i takt. Skråligt och LOK-riffigt. Faktiskt störst jubel än så länge. Göteborgare gillar Göteborgare helt enkelt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar