Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 27 juni 2008
Hardcore Superstar
Trasslig gitarr, trassligt ljud - det mesta var trassligt när ett av mina favoritband lirade. Tekniken kan man inte göra något åt och bandet försökte iallafall. Men faktum kvarstår. Sämsta spelningen med HC jag sett.
1 kommentar:
Anonym
27 juni 2008 kl. 21:28
Annat var det när vi såg dem 2001...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Annat var det när vi såg dem 2001...
SvaraRadera