Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
torsdag 26 juni 2008
Göteborg
Nu är det MetalTown som gäller hela helgen. Håll tummarna för att det funkar att blogga från festivalområdet. Om inte så gör jag det från hotellet. Nu ska jag packa väskan och ladda I-poden med lortig hårdrock.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar