Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 27 juni 2008
Det är mycket nu
Just nu har jag
Hardcore Superstar
i ena örat,
Bullet for my Valentines
soundcheck i det andra och backstagebarens PA-system i det tredje. Känns som hemma när A och E larmar och står i.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar