Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 27 juni 2008
Bäst just nu
NIFELHEIM. Det luktade rutten polsk black metal-demo i tältet. Sedan brakade det loss. Med en arsenal av sjutumsspik visade Nifelheim ypperlig klass. Storm of the reaper var bäst. Sedan alla låtarna med "evil" i titlarna. Ha ha.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar