På NWT:s insändarsidor finns idag
den här enormt träiga åsikten. Först vill jag bara vässa missilerna och mailbomba redaktionen ett manifest om hur blödande gitarrfingertoppar i svenska källarlokaler är exakt lika mycket kultur som att gå på opera eller vara med i en bokcirkel.
Men jag har semester och orkar inte bry mig. Så Sven-Erik Sundberg i Storfors, du klarade dig den här gången. Men om du visar ditt okunniga och inskränkta tryne en gång till så trycker jag på ”skicka”.
Det här påminner mig om en bekant som köpte en gitarrbanjo och beskrev dess säregna ljud som "när en drog ett ackord lät som jag slängde en servis i ett hörn".
SvaraRaderaNär det för en gångs jävla skull visas bra musik i SVT så ska alltid någon jävla inbreed grina. Det är ju alltid någon förbannad skitsport på SVT Formel 1, N.H.L.? Nej då världsporter som skidskytte och längdskidsåkning. Jag skiter fullständigt i OS vem som hoppar högst e.t.c. totalt irrelevant för mig men när gamla hjältar som Anthrax slår till med "Fight´Em ´Til You Can´t" en av deras bästa låtar i karriären det gör min dag.
SvaraRaderaSven-Erik är en riktig idiot han har åsikter om allt, bara gnäll.
SvaraRadera