onsdag 8 juni 2011

Rapport från redaktionen

Det kommer ett SMS från redaktör Edlom "Jag har fått nya In Flames, det hade vart nått på tåget va?"
Jag skriver tillbaka "Riktig platta?"
Svar "Jepp, men CD"

Mina vinylvanor har satt sig hos mina kollegor.

3 kommentarer:

  1. Och inte bara hos dina kollegor skulle jag vilja tillägga.

    SvaraRadera
  2. Saknar en "Gilla" för Facebook under dina inlägg. Jobbigt att kipp och klistra URL:er.

    SvaraRadera