Jonathan Strandlund
Och inte bara hos dina kollegor skulle jag vilja tillägga.
Saknar en "Gilla" för Facebook under dina inlägg. Jobbigt att kipp och klistra URL:er.
hur får man till en sådan då?
Och inte bara hos dina kollegor skulle jag vilja tillägga.
SvaraRaderaSaknar en "Gilla" för Facebook under dina inlägg. Jobbigt att kipp och klistra URL:er.
SvaraRaderahur får man till en sådan då?
SvaraRadera