Ingen annan kommentar ang Metallica Monopolet än att det är tragiskt. Just läst din recension av nya in Flames albumet. Välskrivet som vanligt. Lyssnat igenom plattan kanske 5 ggr nu, börjar växa ordentligt! Tycker nog A new Dawn är fräschaste spåret änsålänge, följt av The Attic.
Ingen annan kommentar ang Metallica Monopolet än att det är tragiskt.
SvaraRaderaJust läst din recension av nya in Flames albumet. Välskrivet som vanligt. Lyssnat igenom plattan kanske 5 ggr nu, börjar växa ordentligt! Tycker nog A new Dawn är fräschaste spåret änsålänge, följt av The Attic.
Vill ha! Verkar som en vettig 40-årspresent till nån tycker jag...
SvaraRaderaDet är väl ingen av er som fyller 40 än på flera år - eller?
SvaraRadera