lördag 19 februari 2011

Lemmy


Idag recenserar jag Lemmy i NWT.

1 kommentar:

  1. Jag är inte ett jätte fans av Lemmy men jag gillade filmen. Dock tycker jag att boken White line fever av bättre.

    SvaraRadera