fredag 10 september 2010

World War III

Så här ser det ut i Karlstad just nu. Sabaton är på ingång med hela sin styrka.

4 kommentarer:

  1. biljett inköpt, Tysk Stålhjälm beställd, å mitt muckintyg som värnpliktig fänrik upptryckt på T-shirt, eller, well,nog för att jag gjorde mina 15månader och blev värnpliktig Fk, men tänker dock inte trycka det på t-shirt.. :-) UPRISING!!

    SvaraRadera
  2. biljett inköpt, Tysk Stålhjälm beställd, å mitt muckintyg som värnpliktig fänrik upptryckt på T-shirt, eller, well,nog för att jag gjorde mina 15månader och blev värnpliktig Fk, men tänker dock inte trycka det på t-shirt.. :-) UPRISING!!

    SvaraRadera
  3. Rockin The Galaxy är ett helt nytt koncept på rockkryssning
    som Club Centurion presenterar
    Lillasyster och 29 andra band kommer spela på två scener som riggas upp på Tallik/ siljan
    biljetterna ligger på 295 kr inkl hytt.
    Vi kommer ha tävligar ombord på båten med fantastiska priser att vinna.
    För mer info http://www.clubcenturion.se/
    det hade varit väldigt snällt oom du ville länka till hemsidan
    hoppas vi ses ombord på båten ha en toppen dag MVH Pernilla

    SvaraRadera