Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
torsdag 16 september 2010
Veckans recensioner i NWT
Volbeat och The Birthday Massacre synas imorgon fredag. Och missa inte heller I skivhyllan hos Marko Tervonen, gitarrist i The Crown från Trollhättan.
1 kommentar:
Pils
17 september 2010 kl. 20:01
Ser fram mot skivhyllan!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ser fram mot skivhyllan!
SvaraRadera