torsdag 9 september 2010

Snygg poster


Det finns bra och dålig formgivning. I massor. I kategorin coola konsertposters går förstapriset till den här makalöst snygga skapelsen. Pentagram ska lira på Roadburn och jag vill åka till Tillburg och sno varenda en av dessa konstverk.

4 kommentarer:

  1. Hade du sett ut som den postern hade jag slagit in nyllet på dig.

    SvaraRadera
  2. Kom igen nu. Det här är så långt från sliskiga filter i Photoshop man kan komma. Tidlös och cool.

    SvaraRadera
  3. Jävligt nice... Ska jag snacka med Walter å be att han lägger undan en?...ärligt?

    SvaraRadera