onsdag 11 augusti 2010

Veckans recensioner levererade



På fredag recenserar jag Iron Maidens nya platta The Final Frontier och Jorn Landes hyllningsstund till Ronnie James Dio, enkelt döpt till Dio.

4 kommentarer:

  1. Spännande, ska bli kul att jämföra med min egen JORN-recension på Werock: http://www.werock.se/Recension/visarec.php?id=448

    Missa inte recension av kommande BLACK LABEL SOCIETY och intervju med Zakk Wylde på samma sida heller. I väntan på att dte ska bli fredag!

    SvaraRadera
  2. Nyfiken fråga - hur många lyssningar har du kunnat ge kommande Maiden?

    Den känns rent spontant - utan att ha hört den och bara gå på andras kommentarer - som en skiva som kommer kräva rätt mycket tid...

    SvaraRadera
  3. Den gick runt en kväll. Typ fyra gånger. Deadline is krieg!

    SvaraRadera
  4. Jo, kunde just tänka mig det.
    Får man önska en senare reflektion då, kanske här på bloggen?

    Mognar skivan med fler lyssningar, eller sitter intrycken som de ska?
    Det vore intressant läsning. Tycker jag!

    SvaraRadera