fredag 2 juli 2010

Skepp o´hoj

Nivån för hårdrockskryssningar på havet har helt klart höjts en rejäl bit. Mer info om den här helt galna tillställningen finner ni här

2 kommentarer:

  1. Jag ska helt klart med! Och innan dess gör jag det här. Wee! Underbara sommar!
    http://riksteatern.se/templates/Produktion____11708.aspx?deflan=00

    //Dolly S

    SvaraRadera
  2. Fränt, jag har vart med å byggt båtjäveln ju!

    SvaraRadera