fredag 9 april 2010

Wendy O


Amerikansk hockey metal. Proddat av medlemmar från Kiss. Inte klockren men Wendy hade en jävligt rivig röst. Uppföljaren WOW är bättre.

2 kommentarer:

  1. Plasmatics var tuffare men jag tycker de två första WOW-plattorna är helt okej. Efter det släppte hon dock ett par mindre lyckade skivor.
    L.L.

    SvaraRadera
  2. It's my life and I do what i wanna do with my life.

    SvaraRadera