Jonathan Strandlund
Ett stort favoritband. Jag hade förmånen att se dem som förband till Motörhead 1981! Givetvis har jag en Tank-tatuering. :-)L.L.
Lennart, du har väl det mesta på kroppen.
Eftersom jag inte har något i huvudet får jag väl ha det någonstans. ;-)Jag har ju faktiskt även en Anthrax- och Slayer-tatuering. :-)
Ett stort favoritband. Jag hade förmånen att se dem som förband till Motörhead 1981! Givetvis har jag en Tank-tatuering. :-)
SvaraRaderaL.L.
Lennart, du har väl det mesta på kroppen.
SvaraRaderaEftersom jag inte har något i huvudet får jag väl ha det någonstans. ;-)Jag har ju faktiskt även en Anthrax- och Slayer-tatuering. :-)
SvaraRadera