fredag 9 april 2010

South of heaven

Magnus: Underskattad uppföljare. Sida A är mycket bättre än Sida B, lite fillers på andra sidan. Betyg: 5 sida A, 3 sida B
Jonathan: Ingen jättefavorit men en del riktigt bra låtar. Jag håller nästa platta (seasons in the abyss) Betyg: 3

5 kommentarer:

  1. Kerry "Pils" King9 april 2010 kl. 20:17

    Idiot!

    SvaraRadera
  2. till den legendariska Reign in blood

    SvaraRadera
  3. Ahhh ni resonerar sååå. Jaja, SOH "äger" som kidsen säger.

    SvaraRadera
  4. Hehe, fick denna av syrran i julklapp för X antal 100år sen..

    Rätt kul, för det var FEL skiva i konvulutet.. hahaha..

    Bytte den mot en annan, minns tyvärr ej vilken...

    SvaraRadera