Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 9 april 2010
Let the madness begin
Magnus läser bibeln. Nu börjar vår death metal-kväll. Välkomna.
1 kommentar:
smegMMA
3 maj 2010 kl. 17:48
Sjukt bra inlägg. Nästan i klass med vad jag gör.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Sjukt bra inlägg. Nästan i klass med vad jag gör.
SvaraRadera