Värmlands hårdrocksblogg
Jonathan Strandlund
fredag 2 april 2010
Kvällens liveblogg inställd
Snor, slem och feber sätter stopp för kvällens planerade rapportering från Det stora kalset. Så kan det gå.
1 kommentar:
Niclas
2 april 2010 kl. 19:16
Faan. Du var ju min livlina.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Faan. Du var ju min livlina.
SvaraRadera