Jonathan Strandlund
Synd att du hade den, annars hade jag kunnat kommit upp och lagt på den på tallriken...
Haft detta omslag på jeansjackeryggen.
F-n, killar ni har verkligen god smak!!! Bara höjdarplattor/band hittills. :-)L.L.
Bloodstone!!!
Jarle. Du är välkommen iallafall. Kom upp vettja.
OK...jag kommer gärna...är det ok om jag tar med en skiva ni får gissa på...?
absolut
Synd att du hade den, annars hade jag kunnat kommit upp och lagt på den på tallriken...
SvaraRaderaHaft detta omslag på jeansjackeryggen.
SvaraRaderaF-n, killar ni har verkligen god smak!!! Bara höjdarplattor/band hittills. :-)
SvaraRaderaL.L.
Bloodstone!!!
SvaraRaderaJarle. Du är välkommen iallafall. Kom upp vettja.
SvaraRaderaOK...jag kommer gärna...är det ok om jag tar med en skiva ni får gissa på...?
SvaraRaderaabsolut
SvaraRadera