Vad tycker ni finsmakare om Joe Jackson covern Got the Time från Persistence of Time? Enligt mig så tyder det på god smak att köra den, sen så är den jävligt bra också...
Det mesta med Anthrax är bra. Det är bara Stomp-plattan som är ett riktigt lågvattenmärke. Det tråkiga är att de har tappat en del i trovärdighet efter alla turer runt sångare de senaste åren. Jag såg dem med Dan Nelson på sång på Graspop i fjol och både han och bandet var riktigt bra. Därför var det tråkigt att det blev som det blev, även om jag dyrkar marken som John Bush går på. :-) L.L.
Vad tycker ni finsmakare om Joe Jackson covern Got the Time från Persistence of Time? Enligt mig så tyder det på god smak att köra den, sen så är den jävligt bra också...
SvaraRaderaden har vi inte här just nu. Ebay nästa.
SvaraRaderaPOT är Anthrax näst bästa platta efter ATL.
SvaraRaderaslår ett slag för FOM, en debut som tyvärr hamnar i skuggan av de senare mästerverken allt för ofta!
SvaraRaderaSTD är fan inget kattpiss heller. Öppningsspåret är klockrent. Och för att inte tala om Madhouse och Medusa!
SvaraRaderaSTD är kungen. Stand or fall, Gung Ho...bara klassiker.
SvaraRaderaDet mesta med Anthrax är bra. Det är bara Stomp-plattan som är ett riktigt lågvattenmärke. Det tråkiga är att de har tappat en del i trovärdighet efter alla turer runt sångare de senaste åren. Jag såg dem med Dan Nelson på sång på Graspop i fjol och både han och bandet var riktigt bra. Därför var det tråkigt att det blev som det blev, även om jag dyrkar marken som John Bush går på. :-)
SvaraRaderaL.L.
Gillar Stomp-plattan rätt ok ändå. Dimebag lägger ju en del ruggiga komp på den. Och solon. Kul att du hängde på bloggen ikväll Lennart.
SvaraRadera