onsdag 31 mars 2010

Det stora kalaset

På fredag livebloggar jag från Nöjesfabriken i Karlstad. Bloggen startar ca 18.00 och på scen står bland andra Dundertåget och Teddybears.

Välkomna

3 kommentarer:

  1. Om du orkar ta dig dit ja, tänk på att tjejmaffian från nr. 6 dyker upp på skärtorsdagen...

    SvaraRadera
  2. Pappa Pilsner sitter framför bloggen och är avundsjuk på Junker Strandlund som förhoppningsvis inte bloggar spiknykter!
    ;-) ...till mitt försvar anländer en fetladdning studioprylar från musikbörsen i morgon, så jag stannar gladeligen hemma med kidsen!

    SvaraRadera
  3. Då kommer jag att "se" Dundertåget och Teddybears via dina ögon - så skriv väl!

    SvaraRadera